Stroom is op zoek naar een Customer Service agent

Over de klant

Over onze opdrachtgever

Onze opdrachtgever is Brocacef, een farmaceutisch toonaangevend bedrijf met diepgewortelde geschiedenis en innovatiekracht. Sinds de oprichting in 1798 als apotheek van Willem Brocades, groeide Brocacef uit tot een integraal onderdeel van de PHOENIX Group; met activiteiten in de groothandel, logistiek en retail in 29 Europese landen.
Bij Brocacef Healthcare Logistics combineert men al meer dan 30 jaar gespecialiseerde supply chain-oplossingen voor farmaceutische producten, biotech, zelfzorg en medische hulpmiddelen. Dankzij een modern GDP-magazijn, temperature-controlled transport en een volledig modulair servicepakket inclusief reverse logistics en financiële rapportages; garandeert Brocacef dat cruciale geneesmiddelen veilig en tijdig bij patiënten komen.
Wat Brocacef echt uniek maakt, is de combinatie van logistiek én zorg. Naast logistieke diensten biedt Brocacef Healthcare Services op-maat-programma’s voor patiënten, zoals therapietrouwprogramma’s en klinische trial-ondersteuning. Daarnaast won Brocacef recent de LEAN Award binnen de PHOENIX Group voor haar kracht om continu te verbeteren: een bewijs van de sterke procescultuur en focus op operationele excellentie.
 

Job inhoud

Jouw rol
Als medewerker customer support ben je het eerste contact voor onze nationale en internationale klanten en draag je bij aan een goede klantrelatie. Je bent het schakelpunt tussen de klanten,  operationele teams, quality team en het commerciële team. Je zorgt voor onze klanten vanuit onze Customer support werkzaamheden en helpt klanten met hun vragen, zowel telefonisch als per e-mail. Een perfecte combinatie van klantcontact en organisatie achter de schermen!
Je ontzorgt de klant door een tijdige, servicegerichte, betrouwbare en effectieve afhandeling van alle klantvragen met betrekking tot o.a. benodigde documentatie, het order, transport, inkomende goederen en retouren proces. Je pakt klachten en deviaties zelfstandig op en handelt ze af volgens de gemaakte afspraken. Daarnaast lever je een proactieve bijdrage aan het optimaliseren van werkprocessen en de werksfeer binnen het team.

 

Job vereisten

Wie jij bent 
  • Je hebt MBO+/HBO werk- en denkniveau en minimaal 3 jaar ervaring in Customer Service, Logistics of Supply Chain omgeving.
  • Je kan goed multi tasken en werkzaamheden prioriteren zodat klanten de juiste aandacht krijgen en resultaten binnen de gemaakte afspraken worden nagekomen.
  • Je hebt ervaring met het werken in ERP en CRM systemen.
  • Je toont aandacht voor detail voor zowel nauwkeurigheid als inhoud.
  • Je communiceert gemakkelijk met alle niveaus binnen onze organisatie en met de klanten zowel mondeling als schriftelijk in Nederlands, Frans en Engels..
  • Je hebt een proactieve houding, bent goed in plannen en organiseren van je werk , accuraat, stressbestendig en resultaatgericht.
  • Je bent mensgericht, vooruitstrevend en verantwoordelijk, passend bij onze kernwaarden.

Wat we bieden

Wat jij hiervoor terug krijgt
  • Salaris tot 4100 BPM,
  • Eindejaarsuitkering
  • Pensioenregeling
  • Collectieve verzekeringen
  • 25 vakantiedagen
  • 8% vakantiegeld
  • Reiskostenvergoeding
  • Laptop
  • Toegang tot GoodHabitz; een zeer groot (online) trainings- en opleidingsaanbod voor jouw persoonlijke ontwikkeling
  • Brocacef Academy (met o.a. leiderschapstrainingen en young talent program)
  • De mogelijkheid om naar keuze fiscaal voordelig producten aan te schaffen via het platform Fiscfree, waaronder bijvoorbeeld een (elektrische) fiets
  • Er is een actieve personeelsvereniging met het gehele jaar door allerlei activiteiten

Customer Service agent

Solliciteer nu

Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx, Max. bestandsgrootte: 10 MB.
One file only. 256 MB limit. Allowed types: pdf, doc, docx.