Onze klant is dé expert als het gaat om medische oplossingen voor patiënten. Zij leveren niet alleen de medische hulpmiddelen, maar ook het advies en de ondersteuning die daarbij horen. Dat doen we ze al ruim 85 jaar. Met elk hulpmiddel, elke innovatie en elke oplossing helpen zij zorgprofessionals om de beste zorg te leveren. En daarnaast helpen ze cliënten om goed voor zichzelf te zorgen, zodat zij de dingen kunnen doen die hun leven kleur geven.
Job inhoud
Als Medewerker Relatiebeheer ben jij het aanspreekpunt en het visitekaartje voor zakelijke klanten, zoals zorgverleners, zorginstellingen, apotheken en B2B-relaties. Met jouw communicatieve vaardigheden en nauwkeurige werkwijze adviseer je klanten op een professionele manier en los je problemen efficiënt op. Je zorgt voor een correcte afhandeling van bestellingen, klachten en vragen en geeft deskundig advies.
Daarnaast denk je actief mee over procesverbeteringen, test je zorgportalen bij technische updates en houd je jouw kennis van zorgstructuren (zoals de WLZ, WMO en de Zorgverzekeringswet) actueel, zodat je klanten altijd optimaal kunt ondersteunen. Dankzij jouw procesmatige aanpak draag je bij aan het verbeteren van klantprocessen en de implementatie van slimme oplossingen.
In deze veelzijdige rol combineer je klantcontact met administratieve en controlerende taken, waarbij jouw betrokkenheid en verantwoordelijkheidsgevoel het verschil maken.
Job vereisten
Je beschikt over een MBO-4 of HBO werk- en denkniveau.
Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk.
Je hebt enkele jaren ervaring in klantcontact.
Je schakelt gemakkelijk tussen verschillende taken en situaties.
Je bent vertrouwd met het werken in MS Office
Wat we bieden
De organisatie biedt een professionele en dynamische werkomgeving, waar je volop de ruimte krijgt om je eigen inbreng en ideeën te delen. Ontwikkeling staat bij hen centraal, zowel op persoonlijk als op professioneel vlak.
Je wordt deel van een hecht team met een aanstekelijk en positief werkklimaat. Om het gevoel van saamhorigheid te versterken, organiseert de organisatie regelmatig leuke evenementen, zodat de collega’s niet alleen tijdens het werk, maar ook daarbuiten voor elkaar klaarstaan.
Daarnaast bieden zij de volgende secundaire arbeidsvoorwaarden aan:
30 vakantiedagen per jaar op basis van een 40-urige werkweek;
Een solide pensioenregeling, waarbij wij 75% van de premie vergoeden;
Reiskosten vanaf 10km enkele reis met een maximum van 30km enkele reis;
Thuiswerkvergoeding van € 2,35 per thuiswerkdag;
Sporten met korting;
Mogelijkheid om gebruik te maken van de leasefietsregeling;
Toegang tot online trainingen;
Iedere dag gratis soep en fruit;
Afhankelijk van je ervaring een passend salaris tussen de €2800,00 en de € 3200,00 op basis van een 40-urige werkweek.