Voor onze klant, een toonaangevend bedrijf in de voedingsindustrie, waar traditie en innovatie hand in hand gaan. Zijn ze trots op hun lange geschiedenis en hun toewijding aan kwaliteit en duurzaamheid. In hun dynamische team werken ze elke dag aan het leveren van producten die voldoen aan de hoogste standaarden, met respect voor zowel dierenwelzijn als milieu.
Hun waarden zijn gericht op integriteit, vakmanschap en klantgerichtheid. Ze bieden een stimulerende werkomgeving waar innovatie wordt aangemoedigd en persoonlijke ontwikkeling centraal staat!
Job inhoud
Als planner ben jij de spil in de planning van onze productieafdelingen. Samen met twee collega’s en onder leiding van de Locatiemanager zorg je voor een optimale inzet van mensen en middelen. Je houdt je bezig met:
Dag-, week- en halfjaarplanningen
Coördinatie en voortgangsbewaking
Analyse en bijsturing van productieorders
Deelname aan S&OP-overleggen
Communicatie met Inkoop, Verkoop, Productie en zusterbedrijven
Job vereisten
Hbo werk- en denkniveau (ook wo-starters welkom)
Opleiding in Bedrijfskunde of Supply Chain
2-5 jaar ervaring, bij voorkeur in food/vleesindustrie
Sterk in Excel, communicatief vaardig en proactief
Wat we bieden
Fulltime functie (38 uur), starttijd tussen 06:00–07:00 uur
Salaris afhankelijk van ervaring en opleiding tussen de €2.951,02 en €4.314,75 op basis van 38 uur;
24 vakantiedagen per jaar, met de mogelijkheid tot het bijkopen van extra vakantiedagen;
Reiskostenvergoeding
Goede pensioenvoorziening en collectiviteitskorting bij aanvullende zorgverzekeringen;
Onbeperkt toegang tot de onlinetrainingen van GoodHabitz;
Korting op fitnessabonnement, fietsplan & telefoon/tablet aankoop via FiscFree.